Herinneringen

Het bestaande gebouw waarin wij allemaal uren in hebben doorgebracht (lerend, zwetend, spelend, lachend…), wordt gestript en krijgt een totaal ander gezicht. Klaar voor de toekomst! Wij zullen dit proces in beeld brengen en op deze site regelmatig met jullie delen.

Oud-leerlingen die wij spreken kijken met warme gevoelens terug op hun middelbare schooltijd.

Delen jullie je herinneringen met ons?

Je hebt vast wel een herinnering aan een bijzondere plek in het gebouw. Was je bij dat legendarische feestje? Welke docent deed iets bijzonders in jouw bijzijn? Wat is jou altijd bijgebleven? Deel je verhaal met ons! Met je naam, examenjaar. En: Het liefst met een foto! We willen de herinneringen graag bundelen zodat een ieder daarvan kan blijven genieten.